Nejdříve povolíme ....
 |
... a sundáme vrchní kryt mezi chladičem a mřížkou přední masky.
 |
Povolíme čelní masku.
 |
A také ji sundáme.
 |
Povolíme a vyšroubujeme spodní šroub držáku světla.
 |
Povolíme a vyšroubujeme boční šroub držáku světla.
 |
Povolíme a vyšroubujeme střední šroub držáku světla.
 |
Světlo povytáhneme ...
 |
... a odpojíme napájecí konektor.
 |
Pohled na vůz bez světla.
 |
Otevřený kryt původního světla, kde je motorek naklápění paraboly.
 |
Z motorku nejdříve odpojíme napájecí konektor.
 |
Motorek naklápění otočením uvolníme z bajonetu a opatrným vyklopením nahoru vyvlékneme kuličku na motorku.
 |
Nové světlo.
 |
Sundaná krytka prostoru, pro nasazení motorku naklápění světel.
 |
Demontovaná přepravní aretace. Nejdříve otočíme a uvolníme matici z bajonetu. Pak otáčením kovové tyčky matici vysuneme a nakonec vyvlékneme kuličku z paraboly.
 |
Nasazený a připojený motorek naklápění v novém světlu.
 |
Detail naklápěcího motorku s kuličkou.
 |
Nasazené a upevněné světlo zpátky na vůz.
 |
Demontované světlo na druhé straně.
 |
Hotová montáž světel.
 |
Dále je potřeba provést montáž a zapojení denního svícení. Vhodné místo je vedle baterie.
 |
Namontovaná jednotka denního svícení.
 |
Propojíme červený vodič "DRL" na levé ...
 |
... a pravé straně se světlem.
 |
Připojíme vodič "mínus" k baterii.
 |
Připojíme vodič "plus" k baterii.
 |
Z pojistkového pouzdra vyjmeme pojistku a cca po minutě jí vrátíme zpět. Po vrácení pojistky se řídící jednotka denního svícení sama naprogramuje.
 |
Stahovacími pásky připevníme červený vodič denního svícení, aby se volně nepohyboval především kolem ventilátorů chlazení a klimatizace.
 |
Po uchycení vodičů z řídící jednotky máme hotovo.
 |
Denní svícení.
 |
Obrysová světla.
 |
Potkávací světla.
 |
Dálková světla.
 |