Vytisknout
Kategorie: Škoda 4S110 řemenicová souprava
Zobrazení: 104
Škoda 4S110
Před prvním spuštěním motoru Škoda 4S110 jsem provedl několik kontrolních úkonů.
 
Jedním z prvních kroků byla kontrola stavu oleje ve vstřikovacím čerpadle. Čerpadlo je vybaveno měřící tyčinkou a olej bylo potřeba dolít.

Škoda 4S110
 
Odstředivý regulátor byl suchý jak cesta. Zde se dolévá dokud olej než začne vytékat přes kontrolní šroub.

Škoda 4S110
Přestože palivová nádrž uvnitř vypadá velice slušně, palivový kohout byl ucpaný. Prošťouchnutí drátem pomohlo a nafta teče proudem.

Škoda 4S110
 
Nalití vody skončilo fiaskem. To vystoupáte po žebříku do dvoumetrové výšky s konví v ruce. Nalévací hrdlo chladiče je 195 cm nad zemí. Začnete nalévat vodu s za chvíli se cítíte jak obuvník Oulík. Voda teče všude okolo. Na chladiči je ve spodní části prasklina, která není na první pohled patrná. Je těsně pod červenou čárou na obrázku. Uvidím jak to bude vypadat po očištění a jaký je skutečný rozsah škod na chladiči.

Škoda 4S110
 
Koncovky startovacích kabelů ve mě nebudí důvěru o řádném přenosu startovacího proudu, ale na pokus jestli to zavrčí, to zkusím. Každopádně do budoucna půjdou pryč a vyrobím nové.

Škoda 4S110
 
Video s přípravou motoru si můžete prohlédnout zde.